تور هند, تور ارزان هند, تور مسافرتي هند تور هند, تور ارزان هند, تور مسافرتي هند .

تور هند, تور ارزان هند, تور مسافرتي هند

تور هندوستان

مردم هند

تور هندوستان

 

سالانه ۱۷ ميليون گردشگر به هندوستان سفر مي كنند و از اين كشور با جمعيت ۱٫۲ ميليارد نفر جمعيت ديدن مي كنند. در زير به مواردي اشاره مي كنيم كه هندوستان را از كشورهاي ديگر دنيا متمايز مي كند.

۱٫ سلماني ها
سلماني ها در هند فقط موي شما را كوتاه نمي كنند. آنها وقتي قيچي به دست مي گيرند، ابروها، گوش ها و بيني شما را هم اصلاح مي كنند. در آخر هم يك ماساژ حسابي به سر و گردن شما مي دهند.

۲٫ دستفروشي در خيابان
دستفروش هاي هندي غذا و خوراكي و اجناس تقلبي مي فروشند و حتي خدماتي مانند پاك كردن گوش، دندانپزشكي و طلع بيني ارائه مي دهند. سال گذشته كه در بمبئي شعبه اي از استارباكس باز شد، صف آن آنقدر طولاني شد كه يك دستفروش كنار صف بساط چاي چيد.

۳٫ قطارهاي قديمي
يكي از بزرگترين شبكه هاي راه آهن در دنيا، راه آهن هندوستان است كه امسال ۱۶۰ ساله مي شود. قطارهاي هندي روزانه بيش از ۲۰ ميليون مسافر را جابجا مي كنند. با آنكه ايمني و ظاهر خوبي ندارند، سوار آنها شدن، تجربه اي كلاسيك است.

۴٫ ستاره هاي بدنام
ستاره هاي هاليوود در مقايسه با محفل ها، پاپارازي ها و طرفداران پر و پا قرص باليوود حرفي براي گفتن ندارند. ستاره هاي باليوود ممكن است كرم هاي روشن كننده پوست تبليغ كنند، فيلم هاي افتضاح بازي كنند و پشت سرهم رسوايي به بار آورند، ولي هيچ اتفاقي براي شهرت و محبوبيت آنها نمي افتد.

۵٫ زيورآلات
زيورآلات هندي از مرواريد گرفته تا جواهرات جيپوري در دنيا مشهور هستند و قطعاً خانم هاي هندي بهتر از هر كسي مي توانند همه آنها را با هم بيندازند.

۶٫ غذاهاي كثيف و خوشمزه
شيرين، ترش، تند و خامه اي… در هند هر نوع غذايي غذاي خوشمزه و غيرسالم محسوب مي شود. كباب هاي جاده محمدعلي در بمبئي يا ماهي ماكان در جاده لارنس آمريتسار محبوب ما هستند.

۷٫ با سر و دست حرف زدن
در هندوستان، هيچ زباني را بهتر از تكان دادن سر، تكان دادن دست و مچ و … كه بخشي از حركات خاص هندي ها محسوب مي شود، متوجه نمي شوند. اگر مي خواهيد از آنها عقب نيفتيد بايد به حرف زدن آنها دقت كنيد و زود حركات آنها را ياد بگيريد.

۸٫ وسواس زياد در مورد بازي كريكت
بازيكنان كريكت در هند پرستيده مي شوند و دستمزدهاي فوق العاده بالايي مي گيرند. تماشاي بازي زنده ليگ برتر كريكت در هندوستان تجربه اي جالب است كه با طبل زني و آتش بازي و … همراه است.

۹٫ جشن ها و جشنواره ها
مهمان نوازي هندي ها را فقط در يكي از جشن هاي بسياري در مي يابيد كه هر هفته برگزار مي شود. در هندوستان براي جشنواره لاتمار هولي در ناندگائون، مردم پودر رنگي به هم مي پاشند.

۱۰٫ شهرهاي كوهستاني
شهرهاي كوهستاني يا اصطلاحاً “ايستگاه هاي تپه اي” هند، بهشت كوهنوردان و دوستداران پياده روي است. ماتران يكي از محبوب ترين و مشهورترين ايستگاه هاي تپه اي هند است.


برچسب: ، تور زمستانه هندوستان، تور هند زمستان 95، جشن هاي مردم هند، زيور آلات مردم هند، غذاهاي مردم هند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۲۰:۲۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :